❓ Help Attention attention, calling all dabawenyo

Status
Not open for further replies.

Lucielfer

Eternal Poster
Naa koy iPhone 5s na nastuck sa dfu mode black screen tanan di nako ma on bisag gamitan pa nakog force restart and all kinds of sh*ty solution's i already tried. asa ta maka pa ayo ani? davao area lang mga paps. ug tagpila ang paayo ani? kabalo man ko mu ayo ani pero wala rajud koy mga tools.
 
Status
Not open for further replies.

About this Thread

  • 4
    Replies
  • 957
    Views
  • 3
    Participants
Last reply from:
Draft

Trending Topics

Online now

Members online
981
Guests online
2,132
Total visitors
3,113

Forum statistics

Threads
2,319,367
Posts
29,200,174
Members
1,180,327
Latest member
RatF4cker
Back
Top